Heb ik recht op urgentie als mijn huidige woning vochtig en beschimmeld is?
Ik zal de situatie uitleggen, een jaar geleden kreeg ik mijn huidige huis, nadat ik was ingetrokken begonnen de problemen, ik kreeg een soort " blaasjes " op mijn handen en voeten, toen dacht ik " ach zal wel komen omdat ik in de tuin bezig ben geweest " in mijn slaapkamer zitten hele grote schimmel/vocht plekken.. in de douche was het heel erg waardoor ik het plafond geschilderd heb, een tijdje terug sliep ik bij mijn vriend waardoor mijn broer met de warmte even een weekje in mijn huis ging. ( hij woont op kamers en het was snikheet ) hij stuurde mij een berichtje met " je bed is helemaal nat, ik slaap op de bank " na een week ging hij weer terug naar zijn kamer en wat bleek, ook hij heeft die blaasjes op zn handen en voeten. Nu heb ik dit bij de woningbouw aangekaart en ik krijg te horen " koop vochtvreters " maar nu ik bijna zeker weet dat het door de schimmel/vocht komt. Wil ik zo snel mogelijk weg uit dit vieze huis! Maar heb ik recht op urgentie?
Op de foto zie je ook neerslaande vocht, schimmel.
Begin een dossier aan te leggen met bewijzen: foto's woning, huid, laat de huisarts een brief schrijven.
Ga verder, laat je niet afwimpelen met 'koop vochtvreters'.
Meis, deze hoeveelheden vocht ontstaan niet door gewoon douchen, ademen etc.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.