Kan.een hematoom in je vetweefsel van je rug, zenuwpijn geven?
5 maanden na een val MRI gehad omdat ik enorme rugpijn heb. Niet te houden zonder medicijnen. Nu is er niks te zien in de ruggenmerg etc maar in mijn vetweefsel zit een grote hematoom. Volgens de arts kan dit niet mijn rugpijn veroorzaken.
Gisteren bij de revalidatiearts geweest om plan van aanpak te maken voor het lopen etc. Maar hoe kunnen we starten als we niet weten waar de pijn vandaan komt. Ik kan nu niks, ik heb een zoontje waar ik geen 2 dagen achter elkaar kan zorgen. Het beste is schuin zitten met de benen omhoog. Wel gevraagd of de pijn van die plek kan komen. Nee dat kon niet, de radioloog had dat aangegeven. Vanochtend las ik een stuk waarbij het om een ruggenprik gaat. Ik heb 2 jaar geleden spoedkeizersnede gehad. Lees het volgende: Bloeduitstorting drukt op zenuwgroep
Tijdens het prikken kan er een bloedvat geraakt worden. In de meeste gevallen is dit maar een klein
beetje bloed; te vergelijken met een blauwe plek. In heel zeldzame gevallen kan een grotere
bloeduitstorting (hematoom) op de zenuwen drukken en schade veroorzaken. Een operatie is dan
dringend noodzakelijk om die druk weg te nemen. Ik dacht potverdrie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.