Wat kan de oorzaak zijn van mijn onregelmatige menstruatie?
Ik heb nu al zo'n 4 jaar mijn menstruatie en in het begin zag je dat het duidelijk een menstruatie was. 7 dagen, gemiddeld bloedverlies. Het laatste jaar was het iets onregelmatiger (qua lengte cyclus, soms eens kort, soms eens lang), maar nog steeds binnen 'mijn' normen. En toen in augustus, was er alleen 3 dagen een hele lichte bruin/soms rode bloeding die tijdens de dag 1 keer kwam en dan verdween. Ik dacht dat het stress was en dat alles weer 'normaal' zou zijn na 2 maanden maar nu zijn we eind oktober en ik krijg soms random dagen (vanaf augustus dus) waarbij ik weer zoon klein beetje bloed verlies. Soms 1, 2, 3 dagen. Dit ziet er niet echt menstruatie-achtig uit en ik vraag mij af of dit überhaupt nog wel een menstruatie is of dat er iets mis is met mij. Ik neem al 3 weken elke week een ijzerpilletje, maar dat verandert er niets aan. Ik heb de pil nooit genomen, heb nooit seks gehad, en in het vorige jaar is er niets verandert aan mijn dagelijkse patronen. Iemand die me kan helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.