Ik heb al 7 maanden last van witte aanslag op mijn tong. Wat kan ik hier aan doen?
hallo
ik ben 17 jaar en heb al ongeveer 7 maanden witte aanslag op mijn tong, ik ben al 4 keer naar de huisarts geweest, maar die zegt telkens niks raars te kunnen zijn in mijn mond of neus. ook schraap ik meerdere keren per dag mijn tong met de Orabrush, maar als ik voor het slapen ga mijn tong schoonmaak en ik word de volgende morgen wakker dan heb ik de vieze smaak alweer in mijn mond en dan is mijn tong alweer vies terwijl ik met mijn mond dicht slaap, ook door de dag heen krijg ik de aanslag weer terug zelfs als ik niks eet en alleen maar water drink. ik heb alle soorten mondspoeling al geprobeerd ondertussen en niks wil helpen.
ik verzorg mijn gebit goed en ga elk half jaar naar de tandarts waarvan de laatste keer vorige week was en hij zij ook niks raars te zien wat de oorzaak zou kunnen zijn.
het ergste van dit probleem vind ik dag ik hier een slechte adem van krijg, en dus nergens meer naartoe kan omdat iedereen dit ruikt.
iemand die hier iets over kan zeggen
met vriendelijke groet Jan ,
Maak eens een lijstje van wat je eet en drinkt en vraag bij een diëtiste naar eventuele bijwerkingen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.