Waarom heb ik altijd jeuk tussen mijn benen?
Ik heb al sinds een jaar last van jeuk tusssn mijn benen. De jeuk zit op mn benen onder of tussen mn balzak, maar ook boven mn penis bij mn schaamhaar.
De jeuk is dagelijks een probleem. Normaal krab je simpelweg de jeuk weg, maar het is een beetje een slechte plek om aan te krabben, maar het zit continu in de weg.
Meestal krijg ik het als ik een iets te strakke broek aandoe. Dit kan onderbroek of gewoon lange broek zijn. Zelfs als ik een prima onderbroek aandoe krijg ik gewoon hele erge jeuk. Bij elke kledingstuk dat mijn schaamhaar platdrukt of onder mn ballen een beetje omhoogdrukt krijg ik die jeuk, maar het probleem is ook bijvoorbeeld in bed, waar als ik mn benen bij elkaar doe ik jeuk krijg op de plekken waar mijn schaamhaar tussen mn benen en balzak zit.
De jeuk is makkelijk te recreeren, maar wat het veroorzaakt, is me onbekend. Simpelweg zou ik zelf zeggen dat het komt doordat mn schaamhaar zo platgedrukt ligt, maar hoe komt het dat ik dan de enige ben die het heeft, terwijl niemand van mn leeftijd zn schaamhaar getrimt heeft (16 jaar)?
Hoe komt dit en hoe voorkom ik het?
Op naar de huisarts dus.
Sorry voor het lange verhaal maar wil gewoon alles goed duidelijk uitleggen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.