Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik voor ziekte hebben?

De laatste tijd rook ik af en toe een sigaretje denk hierbij aan 3 a 4 per dag. Maar nu heb ik de laatste tijd opeens na een sigaretje erg veel last van duizeligheid en trillende benen, ook speelt er soms misselijkheid een rol. Maar als ik dan trillende benen heb, moet ik me echt vasthouden om de paar meter om niet door m'n benen te zakken, na meestal een kwartiertje tot een half uur gaat het meestal wel weer goed, verder heb ik nog nooit last hiervan gehad. Wat kan dit zijn? Of kan dit liggen aan het roken? Ik heb ook op internet gekeken voor eventuele symptomen, en hier kwam uit dat het eventueel een tumor* is, maar dit lijkt me onlogisch. Ook de ziekte van meniere kwam eruit maar ook dat denk ik niet. Weet iemand iets wat het zou kunnen zijn?

*mijn moeder heeft wel een hersentumor gehad, een deel is verwijderd, nu alleen nog een goedaardige deel

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Als je begint met roken kan misselijkheid vaak voorkomen. Maar dat je bijna niet kan lopen is niet goed, het is beter als je stopt met roken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing