Heb ik een vaginale schimmelinfectie?
Ik denk dat ik een vaginale schimmelinfectie heb. Ik werd zondag ochtend wakker met ontzettende jeuk. Vervolgens was alles (schaamlippen, vulva) dik, opgezet en rood. Ik vaker afspoelen maar meer deed ik niet. Ik gister naar de toilet geweest zag ik allemaal wit/gelig dik spul (afscheiding?). Het zat in mijn vagina (heb een foto gemaakt en zag het er in zitten), op de buitenkant van mijn binnenste schaamlippen, op mijn vulva en dat huidje tussen de vulva en clitoris (denk dat het zo heet). Alles eraf gespoeld, het was weg. Nachtje geslapen en t was terug, weer eraf gespoeld het ging van mijn vagina wat meer naar boven dus zichtbaar. Heb het met een nat oorstokje weggeveegd. Het was dik en geurloos. Ik heb 3 weken geleden onbeschermde seks gehad en daarna nog wel is gemastrubeerd met de onderkant van ern make up kwast (die ik nooit gebruik voor andere dingen) en vingers. Kan ik dan toch een soa hebben? Een bezoek aan de dokter is mijn laatste optie. Dank jullie wel voor de hulp alvast.
Update: ik heb de tampon eruit gehaald en er zat een soort van kwark achtige afscheiding op. Best veel. Nogal licht gelig/wit
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.