Heb k ik een hersenschudding en moet ik naar de huisarts gaan?
Zaterdag had ik een feest. Voor dit feest heb ik 1500 mg ibuprofen geslikt vanwege buikpijn. Op dat feest heb ik nogal veel gedronken en ook wiet gehad. Na een uur heb ik mn hoofd tegen een muur gestoten en een bult op mijn hoofd gekregen. Een uur later heb ik nog harder m'n hoofd gestoten tegen een rand. Ik zelf herriner me niks meer van wat er na Is gebeurt, maar ik wist de hele tijd niet wie iedereen Was en ben heel vaak weggevallen. Ik ben ook flauwgevallen maar Was binnen 2 minuten weer bij. Het Is nu maandag en ben ziek naar huis gegaan omdat ik heb overgegeven en te duizelig Was.
Als je weer eens buikpijn hebt, neem dan een ander soort pijnstiller, niet meteen het hele doosje! lees de bijsluiter en ga er geen alcohol bij drinken. Voel je je echt te ziek om zonder pijnstillers naar een feestje te gaan, blijf dan gewoon thuis.
1500mg ibupro, alcohol en drugs.
1500mg ibupro voor buikpijn.
Hoe heb je dat kunnen doen? Ik zou inderdaad maar eens bij een dokter langs gaan, al heb je ook nu weer te lang gewacht want het is al avond dus de praktijk is dicht. Wees een beetje zuinig op je lichaam, je hebt er maar 1, en je krijgt geen nieuwe.
Je klachten komen (waarschijnlijk) niet door de combi. Dat maakt de kans op een hersenschudding redelijk groot. Je verhaal komt daarmee ook overeen. Ondertussen lig je waarschijnlijk te slapen, prima want de gevaarlijkste periode heb je al achter de rug, dat was de eerste nacht, er was namelijk een kans dat je niet meer wakker was geworden.. Alsnog huisarts en als je dat niet doet: rustig aan doen de komende weken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.