Hoe kan ik bepalen of een lichte verhoging bij bepaalde bloedwaarden eventueel erg kunnen zijn?
Ik ben al geruimde tijd ziek (3 jaar), van gezond naar ziek in 1 dag.
Inmiddels ben ik de ziekte van pfeiffer, 3 longontstekingen, 2 keelontstekingen en verschillende griepjes verder en dus nog steeds ziek.
In 2014 en in 2015 ben ik bij een internist geweest, hij vond het prima, maar als ik naar de bloedwaarden kijk ben ik het daar niet zo mee eens, dit is bevestigd vorige week door mijn huisarts die vond dat bepaalde bloedwaarden licht verhoogd waren, niet drastisch, maar zeker iets om verder naar te kijken als internist (letterlijk gezegd: als ik je internist was geweest had ik zeker nog meer vragen gehad) ik heb dan ook een verwijzing voor een nieuwe afspraak bij een nieuwe internist. Maar goed, je kent het wel.. google en ziekte zijn vaak geen goede combi en ik maak mezelf ook al een beetje gek, als ik zoek op verhoging van bepaalde bloedwaarden.
De waarden
trombocyten: 455 (normaal 150-400)
bezinking: 30 (normaal voor mijn leeftijd 0-20)
CRP: 29 (normaal 0-5)
Eosinofielen: 0.11 (normaal 0.1-0.4)
Basofielen 0.4 (normaal 0.0-0.2)
Ik snap dus dat dit geen bizar hoge waarden zijn, maar tel erbij op dat ik ontzettend moe ben elke dag en dagelijks verhoging en koorts heb. De internist had me misschien op z'n minst even terug kunnen laten komen voor een check up na een tijd? Oke, ik krijg nieuw onderzoek, maar misschien zit hier iemand met veel verstand ervan die het een en ander uit kan leggen? Bedankt :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.