Ik heb ppea aanvallen hoe ga ik hier het best mee om?
Ik heb hier al jaren last van maar nog steeds niet een manier gevonden hoe ik hier het beste mee om kan gaan want het is momenteel heel erg dat ik soms wel 3 aanvallen in 24 uur heb die duren tussen 15 en 45 minuten. Ik heb herhaaldelijk praat sessies gehad met een psycholoog maar de aanvallen blijven maar komen. Wat kan ik nu nog doen?? Er is momenteel geen dag zonder aanval.
Toegevoegd na 7 minuten:
Ik hierbij ook het ehlers-danlos syndroom hypermobiele type wat steeds verslechterd. Veel ziekenhuis bezoeken op de poli en regelmatig opnames in het ziekenhuis. En voor mijn gevoel een verwerkt jeugd trauma met hulp van een psycholoog. Dus ik weet nu niet meer wat ik verder kan doen want de aanvallen blijven elkaar maar opvolgen.
Ook bij het verwerken van een trauma zou ik dat adviseren. In een complex geval als dit zou ik niet meteen aanraden om de zelf te doen.
Je zou aan een behandelaar kunnen vragen of het kwaad kan magnesium citraat te nemen. ps. vitamine d samen met magnesium nemen als er een mg tekort zou kunnen zijn. Ook bij ehlers-danlos zijn er aanwijzingen (ook regulier) dat magnesium kan helpen, maar daar gaat het om veel meer dan alleen magnesium.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.