hoe krijg ik mijn lichaam fitter, ik heb al heel veel geprobeerd...?!?!
hoi, ik heb over een paar weken, een introductie kamp van mijn opleiding. dit betreft een sportopleiding... nou ben ik dus al best fit anders ga je zoon opleiding niet doen. maar toch zou ik graag mijn bovenbenen en mijn heupen wat slanker zien. (verder ben ik best gespierd)ook heb ik afgelopen jaar last gehad van een spiertje aan de zijkant van mijn knie (binnenkant) weet iemand hoe ik deze plekken kan trainen zodat het wat fitter word? ik weet dat je vet niet op 1 plaats kan verbranden dus daarom misschien speciale oefeningen ofzo??
zelf doe ik al skeeleren en af en toe (2 keer per week) een rondje hardlopen. na de vakantie ga ik weer verder met het trainen bij zwemmen. maar dan is het kamp al voorbij...
graag hoor ik meer...
algemene info:
lengte: 175
gewicht: 75
meisje
ik heb in het verleden last gehad van gegeneraliseerde hyperlaxiteit, zou dit te maken kunnen hebben met de overbelaste spier in mijn knie?
alvast bedankt!
Gewoon lekker actief bezig zijn. Waarom wil je per se voor het kamp een deel van je lichaam slanker hebben? Ga je dan beter je opleiding kunnen doen? Als je binnen nu en een paar weken snel gewicht wilt verliezen, dan gaat dat voornamelijk vocht en spieren zijn, waardoor je minder gaat presteren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.