Hoe kompres lossen zonder dat huidflap(velletje) aan hoofd loskomt of pijn doet?
Ik twijfel of mijn wonde op mijn voorhoofd te doen is om hiermee nr de huisarts te gaan. Het ging zo; op mijn werk een klein werkongeval gehad doordat ik me bukte om iets op te rapen en zonder dat ik het zag knalde ik met mijn voorhoofd op de scherpe hoek van het schab in de badkamer met spullen erop. Ik had veel pijn en was even misselijk en beetje duizelig ,ik voelde aan mijn hoofd en er stroomde direct bloef uit en nogal helderrood bloed (zonder dat het uisspuit) Mijn vraag zou het diep zijn mijn wonde dat het gehecht moet worden? Naar de huisarts gaan lijkt me gek om met zo'n klein (diep) wonde er naar naartoe te gaan en de kosten. Nog een probleem ik heb er flaminal opgedaan en zo'n niet klevend kompres maar het blijkt dat mijn wonde eraan plakt ,nu durf ik het zeker niet af te trekken ,hoe kan ik dat zonder dat het velletje (huidflap) mee gaat en zonder pijn afhalen? Laten hechten zal raar zijn (wonde is amper 2/3cm groot en waarschijnlijk zo diep dat die hoek in mijn huid zit)
Toegevoegd na 2 minuten:
*bloed *uitspuit
"waarschijnlijk zo diep dat die vorm van die hoek in mijn huid in staat"
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.