Op welke manier kan je een onstabiele bloedsuiker zo snel mogelijk weer stabiel krijgen?
Als je daar veel last van hebt,met veel klachten,vermoeidheid,duizelig enz
De huisarts deed er nogal makkelijk over,alleen dat ik op bepaalde tijdstippen moet eten en genoeg ook maar ik merk niet veel verschil na zo'n 2 maanden.
Iemand echt goede tips/advies?
Vermoeidheid, duizelig etc, kan mogelijk ook aan iets anders liggen.
Ik eet nu wel 3x per dag,maar nog steeds met moeite en een heleboel dingen durf ik niet te eten maar dat weet de huisarts allemaal.
Gaat de laatste tijd weer niet zo goed.
ik kan er nog wel aan toevoegen vaker te eten.
Toch wel minimaal om de 3 uur. Dat zijn 5 a 6 maaltijden.
Dapper dat je ziet dat het even weer niet zo goed gaat, en dat je het ook durft toe te geven.
Maar dan zal het echt moeilijk worden met dat regelmatiger eten. Wat voor jou nu het belangrijkst moet wegen is DAT je eet, nog niet zozeer WAT je eet.
Hou je je vitamine pillen nog wel goed bij?
Sterkte !
Mag ik vragen wat je ongeveer eet bij je 3 maaltijden?
Vitamines neem ik elke dag maar ik hoor van iedereen dat het weinig zin heeft bij een slecht eetpatroon en als je goed eet heb je ze weer niet nodig..:/
Ik hoop dat het ieder geval een beetje helpt.
Wat ik vermoed, is dat de huisarts er van uitgaat dat er maar één echte oplossing is, namelijk dat gezond eet, en dat hij enerzijds ook wel weet dat dat een punt van aandacht is bij jou, en anderzijds dara niet teveel over wil zeuren.
Ik denk dat tinus gelijk heeft.
De huisarts kan je zeggen hoe je een schommelende bloedsuikerspiegel stabieler kunt krijgen, maar dat weet je al. De oplossing lijkt simpel: meer en geregelder eten. Maar voor jou is dat het moeilijkst om te doen.
Maar ook, zolang je een eetprobleem hebt, zul je de klachten hebben die erbij horen. Ik hoop zo voor je dat je de kracht krijgt om er tegen te kunnen vechten. Al of niet met hulp.
Veel liefs.....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.