Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen mijn scheten daadwerkelijk ruiken naar chocolade als ik deze pil neem? (zie toelichting)

Ik las in het AD het volgende artikel: http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3798614/2014/11/26/Last-van-gas-Pil-laat-je-scheet-naar-chocolade-ruiken.dhtml

Nu vraag ik mij af of het een broodje aap verhaal is, of dat mijn scheten daadwerkelijk gaan ruiken naar chocolade.. Iemand een idee?

Toegevoegd na 12 minuten:
En zo ja, wat kost het inclusief verzendkosten en waar zou ik het kunnen bestellen? Lijkt mij een geniale uitvinding :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Chocola (in de buurt van een chocoladefabriek) ruikt ook niet bijzonder lekker...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoop niet dat je er nog geluid bij zal produceren, blijft even beschamend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geniale uitvinding ? Het lijkt me een van de meest nutteloze uitvindingen ooit gedaan....een scheet blijft een scheet. Maar als je wilt dat ze PRECIES weten wie hem gelaten heeft.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In de VS is een soortgelijk middel door de FDA als officieel zelfzorgmedicijn geregistreerd onder de merknaam Devrom. Het bevat bismuth subgallaat, een medicijn dat in de darmen zorgt voor minder gasvorming. Het is echter niet hetzelfde middel als waar het krantenbericht over gaat. Over dit middel is wetenschappelijk niet onderzocht en bekend. Het effect berust dus uitsluitend op persoonlijke ervaring. Gezien de ingrediënten lijkt het een veilig middel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze zijn wel echt in de verkoop, maar of het echt werkt is nog maar de vraag. Je kan ze in ieder geval hier bestellen, 60 stuks voor 10 euro + 5 euro verzendkosten: http://www.pilulepet.com/en/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Wavaria; Ze zijn wel echt in de verkoop, maar of het echt werkt is nog maar de vraag Vandaar ook de vraag ;) Maar bedankt voor de link naar de webshop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@robocar : Ik zou zeggen, test het en jij kan het ons vertellen. Wel even de tijd dat de vraag open staat verlengen, wie weet hoe snel je ze thuisgestuurd krijgt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan wel een paar potjes scheetaroma laten ruiken aan wat onschuldige voorbijgangers en hen zonder informatie vooraf vragen wat ze nu eigenlijk ruiken natuurlijk. Lijkt me wel zo eerlijk als test. Werkt het trouwens alleen voor darmgassen, of krijgen ook de vastere substanties een heerlijke geur als je deze pillen slikt? En - niet onbelangrijk - is het veilig voor huisdieren? Ik zou het niet verkeerd vinden om een chocoladelucht in plaats van poeplucht rondom de kattenbak te hebben als meneer net geweest is namelijk.. ;-)
Ik weet niet of het echt werkt om je scheet naar chocolade te laten ruiken, maar in reviews op Amazon.com van mensen die soortgelijke pillen hebben geslikt, lijkt de mening te zijn dat ze werken en dat de vieze lucht verdwijnt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image