Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

pijn aan de bovenkant van mijn voet, wat kan dat zijn?

Ik heb er wel vaker last van in eens steken aan de bovenkant van mijn voer. Vooral als ik mijn voet neerzet op de grond (met lopen). Maar dit gaat na even rusten weer over.

Maar nu gaat deze klacht niet weg. Het begon zaterdag, maar heb er nog last van. Zelfs met slapen had ik er zaterdag op zondag last van. Kon gewoon bijna niet lopen. Heb het in gesmeerd met verwarmende gel, maar ben wel eens benieuwd wat het kan zijn en wat je er aan kan doen.

Ps. kan inmiddels wel weer wat lopen zonder pijn is het niet maar het is dragelijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
ow ik doe trouwens niet aan hardlopen, maar wandel wel vaak/ regelmatig

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik denk dat je misschien ongemerkt je voet iets verzwikt/verstapt hebt waardoor er bij het neerzetten van je voet, je voet wordt iets samengedrukt, pijntjes ontstaan. Ga je er niet voorzichtig mee om dan kan het verergeren oa door, te strak je veters aanhalen, enige platvoeten welke nu op gaan spelen, slechte schoenen. Ik heb veel bij podologen gelopen maar niets hielp, uiteindelijk murw en boos inleg zooltjes van de tv gekocht ik meen voor drie tientjes en perfect. Ik loop al weer een jaar als een tierelier geen pijntjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing