moet dit gehecht worden?
Ik ben benieuwd of dit gehecht moet worden
7.9K
7.9K keer bekeken
HeerVoldemort
10 jaar geleden
:'-( ik word altijd zo verdrietig als ik dit soort dingen zie. Ik veroordeel jou niet Xenia. Maar wel de oorzaak wat deze ook mag zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu oordeel je wel over iets waarvan je niet eens weet hoe het gekomen is HeerVoldermort.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou er eigenlijk even mee langs de huisartsenpost moeten gaan ongeacht of het gehecht moet worden. Daar bekijken ze wel wat er precies mee moet en krijg je evt verbindtips en hoe je de wonden schoon moet houden.
Ritsuka
10 jaar geleden
Waarom vraag je dit hier? Je had al bij de huisarts kunnen zitten nu voor goed advies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil jullie allemaal vriendelijk bedanken voor jullie antwoord, uiteindelijk is het weer een domme keuze geweest en uit angst voor de dokter heb ik mijn vraag dus hier geplaatst. Straks ga ik naar de spoedpost en dan zie ik weer verder, Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wow hoe ben je hier aan gekomen?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
@Tjidske Maakt eigenlijk niet uit hoe het gekomen is. Niemand verdient dat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort ik snap je reactie maar hier zit ook een psychisch kantje aan, en ja mensen oordelen en zo maar misschien is dit ook een stuk eigen schuld dat ik mezelf destructief gedraag.. Maar het is een combi van verleden en heden bij mekaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@xenia96
Heb je al hulp hiervoor?
Een combinatie van therapie en medicatie(die de drang minder maakt zoiets te doen)is wel aan te raden hoor.
Eigen ervaring,ik heb zelf echt akelige littekens overgehouden.
Een combinatie van therapie en medicatie(die de drang minder maakt zoiets te doen)is wel aan te raden hoor.
Eigen ervaring,ik heb zelf echt akelige littekens overgehouden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Laurena Laat ik het zo zeggen ik ben al een flink aantal jaar een patient van de ggz, ik heb al heel veel gezichten van psychiaters gezien en hulpverleners haha.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou hier hetzelfde,psychiaters,psychologen en hulpverleners,ook GGZ.
Ook slechte ervaringen?
Ik werd soms als een klein kind behandeld,ze vonden me lastig en slecht te behandelen.
Gelukkig gaat het nu wel iets beter,je moet het toch vooral zelf doen hè.
Ook slechte ervaringen?
Ik werd soms als een klein kind behandeld,ze vonden me lastig en slecht te behandelen.
Gelukkig gaat het nu wel iets beter,je moet het toch vooral zelf doen hè.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik sluit me bij je aan
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.