last van gewrichten/botten wat te doen?
Ik heb sinds weken heek veel last van mijn botten/gewrichten. Echt stekende pijn iemand ervaring hier mee
1.3K
1.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt op jicht,mijn zwager heeft het ook.
Ik zou maar contact met een arts opnemen.
Het beste ermee gewenst
Ik zou maar contact met een arts opnemen.
Het beste ermee gewenst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan dat ook bij jongeren mensen ik ben namelijk 16
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je geeft veel te weinig informatie om daar ook maar iets zinnigs over te kunnen zeggen. Gewrichtsklachten kunnen ontstaan door tal van oorzaken. Wat zegt je huisarts tot nu toe?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben er niet langs geweest. De pijn is vooral savonds t is veel stekende pijn en me botte gaan er veel van kraken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overigens: jicht geeft meestal geen algemene gewrichtsklachten en geeft naast pijn ook zwelling en roodheid. Het komt bij jongeren weinig voor. Er zijn tientallen oorzaken die waarschijnlijker zijn dan jicht, maar er valt simpelweg niets zinnigs over te zeggen met alleen deze informatie. Ga naar een arts, als je dat nog niet gedaan hebt. En ga anders terug naar je arts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We waren tegelijk aan het typen. Maar als je nog niet bij je huisarts bent geweest, lijkt me dat je eerste logische stap.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En jicht zit meestal op één plek, en niet op verschillende plekken. Dus inderdaad: naar die medicijnman, die heeft er voor gestudeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dokter............
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jicht is inderdaad van alle mogelijke diagnoses misschien wel de meest onwaarschijnlijke bij deze klachten en op deze leeftijd. Maar ik vraag me echt af waarom VS hiermee nog niet naar de huisarts is geweest als ze al wekenlang zo'n felle pijn heeft. We hebben best een mooi zorgstelsel in Nederland: maak daar vooral gebruik van als je klachten hebt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.