Waarom val ik zo af na mijn knie operatie?
Hallo,
Ik ben 26 juni geopereerd aan mijn knie (stabilisatie knijschijf). Mijn eetlust is daarna echt een poosje weg geweest. Sinds 2 weekjes eet ik ongeveer weer wat ik hoor te eten, alleen gister ging ik voor het eerst sinds mijn operatie op de weegschaal staan en zag ik dat ik in 3,5 week tijd van 55 kilo naar 49 kilo ben gegaan. Ik ben altijd al slank geweest van mezelf, maar als ik internet nu moet gaan geloven dan heb ik een overgewicht en moet ik terug naar die 55 kilo om weer op gezond gewicht te komen. (ik ben 1.72m red.)
Als ik dit zoek op Google dan kom ik alleen uit op een maagverkleining dus dat geeft geen antwoord op mijn vraag.
Ik hoor van iedereen wat anders. De een zegt dat ik meer moet gaan snoepen wat mij eigenlijk geen top oplossing lijkt. De ander zegt dat het normaal is dat ik ben afgevallen omdat mijn knie alle mogelijke energie in herstellen steekt.
Mijn vraag is wat nou wijsheid is. Hoe kom ik terug op gewicht? Snoepen dat lijkt mij geen verantwoorde oplossing. Weet iemand welke bouwstoffen ik nodig heb om op een gezonde manier die 6 kilo terug te krijgen?
Alvast ontzettend bedankt!
Toegevoegd na 1 minuut:
Met overgewicht bedoel ik ondergewicht. Foutje!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.