Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit voor beest, uit mn huid?

Ik kreeg vorige week een dikke kaak ontsteking wat naar buiten kwam. De ontsteking trok naar mn neus (als tunneltje iets) Gister kwam dit eruit vallen en het heeft een dag geleefd. Ik heb al een paar maanden gigantische allergie klachten waar ik ook prednison voor gekregen heb. Komt dat hierdoor?

Ik ben een gezonde vrouw van 35, sport en dans veel. Geen psychische problemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Heeft het iets te maken met de HYDRA POLYP?
In gunstige omstandigheden is die bijna niet te doden, maar ik weet niet of die in het menselijk lichaam ook kan overleven als hij onder de huid kruipt.
10 jaar geleden
Omdat je in Thailand bent geweest vrees ik dat je een parasiet hebt meegebracht. Als hij al van de kaakholte in de neusholte terecht is gekomen via een gangetje, zoals je zegt, een fistel neem ik aan, zullen de broertjes en zusjes van deze parasiet zeker ook elders in je lijf terecht komen. Ik raad je dringend aan contact op te nemen met een instituut voor tropische ziekten. Ik geef je de website voor het AMC in Amsterdam maar ook in Rotterdam , Havenziekenhuis kan je terecht en LUMC in Leiden weet ook het nodig van parasieten. Als je inderdaad een parasiet hebt, dan zullen ze zeker alles doen om je er van af te helpen want er zitten hele gemene beestjes tussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing