wat kan je doen tegen het na-effect van een stevige elektrische schok?
Vandaag aan het eind van de middag, uur of 6, op mijn werk een flinke stroomstoot gekregen. Heb even tegen flauwvallen aan gezeten, de wereld leek ook te bewegen en te schokken, behoorlijke omhoogschietende pijn in mijn schouder en nek (waar beschadigde zenuwen zitten|), duizelig en misselijk.
Nu nog steeds wat duizelig en licht in het hoofd, pijn en tintelingen in de nek en een zwaar 'heet' gevoel in de linkerarm.
Ga als dit aanhoudt morgen wel even langs de huisarts (vanwege de zenuwen), maar dacht dat iemand hier er misschien wat ervaring mee heeft.
Alvast bedankt in ieder geval
Vijf weken alleen maar het kale loon zonder allerlei toeslagen e.d. Bovendien voel ik het nog dagelijks (maar "geen poot om op te staan", haha!). Los van en belangrijker dan het geld: voorgoed blijvend licht verminkt ... ben er met recht geBelgd over, want ik werk in België.
De klachten waren vanmorgen aardig over, dus ik denk dat ik erg geluk heb gehad! Veel water gedronken ook (nog als reactie op tamarputtman)
Heb het ook aan mijn beide leidinggevenden gemeld, vlak nadat het was gebeurd. Wel lullig dat de verzekering in jouw geval zo moeilijk doet, maar vooral dat je er nog last van hebt., dat is inderdaad nog het belangrijkste. Nu leer je wel leven met dat soort dingen, maar fijn is anders :) Bedankt voor je reactie!
Ben vanochtend toch naar een arts gegaan, en die zei dat de ervaring leek op die van een blikseminslag. vanwege rare hartkloppingen, en die zenuwpijn en tintelingen. Heb wat middelen meegekregen en het knapt nu werkelijk langzaam op.
Wel spannend, zoiets, letterlijk en figuurlijk :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.