Hoofdpijn, duizelig, vermoeide ogen, extreem vermoeid sinds 5 dagen.. wat kan het zijn?
6 weken geleden kreeg ik last van kniepijn. Ik heb de afgelopen 6 weken gemiddeld 4 paracetamol per dag geslikt. Ook heb ik gemiddeld 20 bier per week gedronken, laat naar bed gegaan (wel lang genoeg geslapen), redelijk wat stress gehad van studie etc en vaak lang (5 uur op een avond) achter de computer gezeten (spelletje).
Nu ben ik aan het leren voor mijn tentamens. Zondag kreeg ik tijdens het leren ineens flinke koppijn met duizeligheid. Ik heb op die dag 8 paracetamol genomen in totaal, en het ging niet weg. S'avonds nog 4 biertjes gedronken. Dag erna nog steeds hoofdpijn, moe en duizelig. Geen paracetamol meer genomen. Dinsdag, woensdag en vandaag niks genomen, op tijd naar bed gegaan niks gedronken en gezond gegeten. Nu voel ik me nog steeds extreem moe en duizelig, en heb ik hoofdpijn.
Wat kan dit zijn?? Komt dit door het overmatige gebruik van paracetamol?
Waarom is het nog niet beter, nu ik al 4 dagen rust? Ik ben 23 jaar dus mijn lichaam zou toch nog wel wat moeten kunnen hebben...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.