Pijn in mijn onderbuik wat is het?
Ik heb sinds paar dagen steken in me onderbuik en de eerste dag had ik de hele dag er last van toen was het alleen een zeurende pijn in de onderbuik en een dag later had ik dat nog maar alleen minder en kreeg steken voordat ik na de wc moest (kleine boodschap of grote boodschap was geen verschil) ik dacht zelf toen aan blaasontsteking die richting maar ben toen naar de huisartsen post geweest die dag en die zei dat het waarschijnlijk om een buik griepje ging en dat ik het maar even af moest wachten maar nu paar dagen later is die zeurende pijn wel helemaal weg alleen nu voordat ik naar de wc moet krijg ik eerst die hevige steken zo hevig dat ik gewoon even in mekaar moet zitten of dat ik gewoon niet kan lopen en dat duurt hooguit tussen de 5 a 10 sec soms iets langer en dan moet ik na de wc of een wind laten en de is het weer over maar die pijn komt dan voordat ik drang krijg (dus eerst die pijn dan loop ik al naar het toilet want dan weet ik dat ik er toch moet wezen)
Heb trouwens geen koorts of iets dergelijks
Kan iemand zich hier in vinden die weet wat dit kan wezen?
Alvast bedankt
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/65230-buikgriep-symptomen-krampen-in-buik-diarree-misselijkheid.html#verschijnselen-en-symptomen-buikgriep
◾Pijn in onderbuik. wat is dit? *vrouw
◾Pijn in onderbuik, wat kan dit zijn ?
◾Wat is de oorzak van pijn in onderbuik
◾hoelang duurt deze pijn in onderbuik en wat is het?
◾Pijn in de onderbuik,wat moet ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.