In borst geknepen, voelde wat knappen. Wat nu?
Ik ben afgelopen nacht erg hard in mijn borsten geknepen door een bezopen man, voelde toen ook wat knappen.
Ik droeg overigens een dun sporttopje en dunne blouse.
Nu heb ik verschrikkelijk veel pijn, borst is erg opgezwollen en blauw, ik slik standaard al morfine (retard) en paracetamol maar dit helpt niet.
Vandaag is er een ambulance motor langsgeweest en heeft me met eigen vervoer naar het ziekenhuis gestuurd maar omdat ik veel pijn had ( heb zeker anderhalf uur) gegild van de pijn, nog nooit zoveel pijn gehad ondanks 17 operaties en ruim 60 luxaties.
Met veel moeite heb ik fentanyl neusspray gehad om er te kunnen komen, er zitten maar 10 putjes in dus due is al op.
Maar in het ziekenhuis werd ik niet serieus genomen, dit omdat er ooit een onterechte psychische diagnose is gesteld dit is al wel gerectificeerd maar sommige artsen blijven hangen in het verleden.
Ze heeft dus alleen over de huid gewreven en me weer naar huis gestuurd met de diagnose kneuzing.
Alleen zoals ik me nu voel weet ik niet meer wat te doen, is er misschien iemand due me advies kan geven wat nu te doen of hoe de nacht vol te houden tot morgenvroeg mijn eigen huisarts er is.
Ik hoop dat iemand me snel advies kan geven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.