veroorzaakt pfeiffer oorsuizen?
Ik werd een morgen wakker en hoorde niks met mijn rechteroor (2 maanden terug) hij voelde verstopt dus ik dacht , ik maak even mijn rechteroor schoon met een wattenstaafje. Helaas schrok ik van iemand die binnenkwam en toen schoot ik uit in mijn oor waardoor ik een halve seconde ongeveer wel even pijn in mijn oor voelde. Omdat ik er nog steeds van uit ging dat hij gewoon verstopt zat en ik geen rechtstreekse klachten had ben ik niet naar de doktor gegaan. De laatste tijd valt me echter op dat als ik mijn rechteroor dicht doe ik het geluid niet minder hard hoor , en dat een oortje met muziek aan mijn rechterkant minder hard gehoord woord dan mijn linker. Ik heb wel nog steeds telkens het gevoel dat mijn rechteroor een soort van verstopt zit , verder hoor ik ook nog een constante oorsuis in mijn rechteroor die minder word als iemand praat of ik tv kijk. Er zijn laatst sporen van pfeifer in mijn bloed gevonden en ik vroeg me af of het uitgeschoten wattenstaafje voor blijvende schade heeft gezorgd of dat dit een bij effect is van pfeiffer?