hoe kan het dat mijn ontstekingswaarde steeds te hoog is?
hoi allemaal
ik ben natasja een vrouw van 31 die al een poosje met wat lichaamlijke problemen kamt.
het is allemaal vorig jaar mei begonnen met buikpijn dus naar de huisarts uitstrijkje gehad en een bloedtest
daaruit bleek uitstrijkje niet goed pap 3b en de onstekingswaardes in het bloed te hoog.
naar de gyn geweest en antibiotica kuur gekregen
bij de gyn bleek het nog niet goed dus is er een stukje baarmoederhals weggehaald. daarna pijn linkerzij weer naar de huisarts die het niet vertrouwde en me doorstuurde naar het ziekenhuis weer bloed afgenomen bleken weer de ontstekings waardes te hoog verder konden ze niet vinden dus weer trouwens dezelfde antibiotica kuur gekregen. daarna pijn op de borst met de het hart en de longen bleek niets mis alleen je raad het al de onstekingswaarde weer te hoog dus voor de verandering maar weer eens dezelfde antibiotica kuur gekregen (amoxcelinne) wwet niet of ik het goed geschreven heb. nu weer naar de dokter geweest voor de zelfde klachten alleen nu doet mijn linkerarm en schouder erbij zeer weer bloedgprikt en weer de ontstekings waarde te hoog. dat moet toch ergens vandaan komen? iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? bij voorbaat dank
gr natasja
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.