Slaap verlamming opgezocht maar weet haast zeker dat dat het niet is. maar wat is het dan wel?
dit is nogal een lange vraag maar ik heb hier echt last van. ik zit met een probleem namelijk ik heb regelmatig als ik naar bed ga en men ogen sluit een soort van aanval. mijn hersenen sluiten zich dan af maar zelf blijf ik wel bij bewustzijn. ik krijg overal in mijn lughqam een onaangename tinteling en ik kan mezelf dan niet meer bewegen. ik heb het proberen te negeren en door te gaan met inslaap vallen maar tevergeefs het wordt alleen maar erger. ik moet mijzelf dat met met hoofd met alle man en macht wakker proberen te krijgen. dit gebeurd dan ongeveer tot wel 10 keer gelijk achter mekaar. soms voelt het alsof iets mijn bewustzijn van mijn lichaam wilt scheiden in een soort van zwart gat dat het letterlijk weg probeert te zuigen terwijl ik me helder en volkomen bewustzijn van wat er om me heen gebeurd. het is zeer akelig en ik wil echt weten wat er aan de hand is. ik heb Slaap verlamming opgezocht maar weet haast 100% zeker dat dat het niet is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.