Is appelazijn slecht als je artrose hebt?
Ik heb artrose in mijn handen. En nu vraag ik mij af of je in de ochtend een glas water kan drinken met wat appelazijn.
Ik heb nl. gehoord dat zuren slecht zijn als je artrose hebt!
en heb je voor mij de link naar het wetenschappelijk onderzoek dat zuur eten/drinken slecht is met artrose?
Want naar mijn weten neutraliseert dit gewoon in je maag door de maagsappen.
wel veel mogelijke voordelen.
https://www.wanttoknow.nl/overige/azijn/
Maar je bedoelt waarschijnlijk dat het niet slechter is dan cola, dan ben ik het met je eens.
En ja, om dat te ontdekken zal je al eens wat eten of drinken dat niet zo goed bevalt maar dat brengt zeker geen blijvende letsels met zich mee als je rustig aan experimenteert en als je goed naar de signalen van jouw lichaam luistert. Niemand is identiek dus bestaat er geen toverdrankje dat door iedereen gelijktijdig als ideaal wordt ervaren. Pik uit het massale aanbod datgene waarvan jij overtuigd bent dat het jou zal lonen en test het 1 week uit zonder iets aan de reeds bestaande eet- en drinkgewoonten te veranderen. Dat is op zich al geen makkie als je geen vaste eet- en drinkgewoontes hebt ;-)
maar het is wel een mogelijkheid om uit te vissen wat wel bij jou past en wat niet. Liefs en veel Succes ermee!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.