Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Naald in me been gekregen kan er een stukje bot afgebroken zijn?

Ik heb een naald in me been gekregen tegen me kuitbeen aan kan het zijn dat er een stukje bot los is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Amadea
11 jaar geleden
Wat voor naald, een gewone naainaald?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een injectienaald, breinaald, naainaald, dennenaald? En hoe heb je hem,erin gekregen? Door een arts, door een val of prikte je jezelf een beetje? Heb je wat meer informatie?
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik zou mij eerder zorgen maken om wat er aan de naald zat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je dat Ritsuka?
Ritsuka
11 jaar geleden
Je weet niet waar de naald vandaan komt (jammer dat vraagsteller niet reageert). Stel dat deze op de grond heeft gelegen, of het is een vieze injectienaald geweest, dan heb je dus een mogelijke ziekteverwekker in je been gekregen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

je botten kunnen echt wel wat hebben. Daar steek je met een naald echt geen stukje af. Dus maak je niet ongerust
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zolang vraagsteller niet bekend maakt om wat voor soort naald het gaat kunnen wij dat niet met zekerheid weten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om het bot zit een botvlies. Als je dat raakt, voel je een hevige pijnscheut. Heb je die niet gehad, dan heb je niet eens het bot geraakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb anderhalf jaar geleden n stukje glas in m'n knie gekregen. Laten versloffen. Nu kan ik dus al geruime tijd niet meer op m'n knieën 'zitten'. Pijnlijk en irritant. K ben geen snelle dokters bezoekster. Denk nu , had k toen maar even naar laten kijken. Nu moet ik alsnog Gr mar

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding