Ik heb het vaak heet/koud, zweet overmatig en ben vaak moe, wat kan dit zijn?
Deze klachten heb ik al heel lang, maar helaas hebben artsen nooit iets kunnen vinden. Ik heb het vaak enorm koud en het volgende moment heb ik het weer heet. Het zweet loopt in straaltjes van me af als het ook maar een beetje warm is en ik ben bijna altijd moe.
Het zou fijn zijn als iemand deze symptomen herkent, dan kan ik de artsen misschien wat meer aanknopingspunten geven.
Ik zou zeggen stop volledig met de joints. En kijk over een paar maanden hoe je je dan voelt. Slechter zal iig niet worden.
Ik consumeer heel weinig suiker, maar soms verwen ik mezelf met een flink stuk gebak. Nooit had ik last daarvan. Sinds een paar maanden merk ik dat ik daarna enorm slap en moe ben en enorm begin te zweten. Ook krijg ik last van mn ogen. Wazig zien Het is nu drie keer gebeurd en nu weet ik zeker dat het van de suiker komt. Ik kan er niet meer tegen en stop nu definitief met met mezelf verwennen als ik dat er voor in de plaats krijg. Heeft met de bloedsuikerspiegel te maken. Mijn altvleesklier verbied mij nog langer te snoepen en doe ik het wel krijg ik die vreselijke straf. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 60 jaar ben en mn hele leven zonder straf heb kunnen snoepen. Dat feest is nu voorbij. Met andere woorden let eens op je gebruik van suiker of frisdranken.
Gebruik anders stevia of een ander natuurlijk suiker
Gonna
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.