Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik baat hebben bij vitamine supplementen? (zie beschrijving)

Heb me een proefpakket vitamine supplementen laten aansmeren (via telefoon, van nugezond.nl), en zal daarna €18 p.m. moeten betalen als ik niet annuleer. Ik zit nu te overwegen of ik die moet annuleren of niet. Dit zijn klachtjes die ik heb:

-Lage energie (mentaal vooral)
-Raak vaak/snel afgeleid, slechte concentratie
-Aanleg voor depressie

-Schilferige en/of vettige huid
-puistjes e.d.
-eczeem
-roos

Het gaat om dit pakket:
http://nugezond.com/product/titamins-multi/

Ik maak vooral zorgen dat ze moeilijk gaan doen als ik wil afzeggen. Ze hebben m'n rekeningnummer nog niet.

M'n dieet is een beetje gevarieerd, maar ik eet niet zoveel vis en bijna geen fruit (wel een paar keer per week een glasje multivit). Maar snack 's nachts vaak, chips enzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Begin met beter op je voeding te gaan letten, als je dat goed doet heb je geen vitaminepreparaten nodig. Je puistjes en eczeem kun je behandelen met Sudocreme (goedkope creme tegen luieruitslag, maar ook tegen deze kwaaltjes) en je roos met een zachte anti-roos shampoo. Dan ben je stukken goedkoper uit. Weiger gewoon de eerste zending, stuur deze ongeopend terug, eventueel met begeleidende brief dat je toch geen interesse hebt. Vaak is het moeilijk van dit soort abonnementen af te komen, dus kun je het beter direct stoppen. Ga met je andere klachten naar je huisarts, als die binnen een maand na het aanpassen van je voeding niet veranderd zijn, hou ook je eczeem in de gaten en laat daar de huisarts ook eens naar kijken.
http://www.bysjanty.nl/beauty/sudocrem-voor-meer-dan-alleen-babybilletjes/

Toegevoegd na 3 minuten:
Je zou wel baat kunnen hebben met dit product, maar als je zelf je voeding veranderd, dan kost het je minder. Wil je toch een voedingssupplement, dan zijn er betere en goedkopere producten bij de drogisterij verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of Nugezond helpt tegen al je kwalen is zeer de vraag. Je hebt er zelf ook weinig vertrouwen in volgens mij. Je maakt je immers vooral zorgen of "ze moeilijk gaan doen als je wilt afzeggen".

Dat laatste is helemaal niet nodig. Je hebt bij telefonische verkoop het recht om zonder opgaaf van reden je bestelling af te zeggen. Dat moet binnen 7 dagen. Liefst schriftelijk. Doe het wel, ook al hebben ze je rekeningnummer niet. Je wilt geen ellende met facturen die worden verstuurd + boetes wegens niet betalen.

Voorkom al deze stress en pak je gezondheidsverbeterpunten per punt aan. Wondermiddelen die alles in 1 keer oplossen bestaan niet helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing