welke weg en route moet ik bewandelen om te kijken of ik in aanmerking kom om gedeeltelijk arbeidsongeschikt verklaard te worden?
ls, ik ben een jongen van nog geen 30. sinds een jaar verschrikkelijk veel last van mijn rug. ik ben bij de fysio geweest ( +12 behandelingen gehad ) die dacht dat het kwam door scoliose ( wat ik later niet bleek te hebben ) behandeling heeft geen effect gehad. vervolgens naar de bedrijfsarts geweest en meerdere malen naar de huisarts, in de tussentijd een andere fysio en manuele therapie geprobeerd, helaas zonder resultaat. Via de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis voor een rontgen, helaas geen resultaat. via het ziekenhuis weer doorverwezen naar de MRI, meerdere malen op bezoek geweets bij een neuroloog. allemaal geen resultaat. op de mri kon men wel zien dat er iets niet goed zat bij mijn tussenwervelschijven.
ik slik al maanden 12 pijnstillers per dag en kan niet zitten en staan.
ik kan maximaal 4 uur werken met veel pijn maar na 4 uur moet ik echt op bed liggen omdat het niet meer gaat. ik heb al maanden niet meer op mijn eigen bank gezeten en heb constant last. voor mijn gevoel heb ik alle paden bewandeld maar niemand kan mij helpen. ik wil de mogelijkheid onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. wat zijn verder de gevolgen op fiancieel gebied? hoe gaat het in zijn werk.
alvast dank
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.