Gaat spier en gewrichtspijn vanzelf over?
Hej,
Ik werk als jobstudent in een carwash voor een maand in de zomer en de laatste tijd heb ik zeer veel spier en gewrichtspijn (meer gewrichtspijn) hierdoor.
Het is geen carwash waar je gewoon de auto afspuit en die zo in de machine gaat, nee, we doen alles met de hand en doen maar 10 auto's per dag (omdat elke auto speciale aandacht nodig heeft). We wassen de auto's binnen en vanbuiten. Stofzuigen, afpsuiten, inzepen, afdrogen. Allemaal dingen waar je je armen zeer goed kan gebruiken.
Toen ik het begon te krijgen begon ik Flexium Gel te gebruiken wat voor geen meter helpt.
Mijn probleem ligt voor het grootste geval in mijn rechterschouder. Mijn gewrichten doen daar ontzettend pijn door deze arbeid, mijn onderrug begint ook serieus af te zien van te bukken in die auto's. Spierpijn heb ik wel aan m'n benen maarja, da's nie zo heel erg.
Nu is mijn vraag, heb over 2 dagen voor de volgende 15 dagen vakantie, voor ik weer 2 weken aan carwash begin. Ik wil in mijn volgende "shift" echt voorkomen dat de gewrichtspijn er nog is en wil zeker niet dat deze terugkomt. Lukt het me om in 2 weken rusten van deze pijn af te komen? Moet ik meer eten van iets ofzo?
Grtz
doet, gewoon eventjes met links werken.
Als je links en rechts steeds afwisselt, kan de ene kant rusten terwijl de andere kant
bezig is. Als het echt niet meer gaat, adviseer ik je om naar de huisarts te gaan. Toegevoegd na 56 seconden:
Thuid=Thuis
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.