wat is de beste behandeling voor cvs/me?
niet dat men achteruit gaat
Het klinkt té simpel maar het volstaat om te aanvaarden dat je ervaart wat je ervaart en je vervolgens te focussen op hetgeen je in feite veel liever zou ervaren.
De mate van ons geloof in deze eenvoudige remedie is bepalend voor de snelheid en de efficiëntie waarmee we voor onszelf het tij keren. Zo simpel zitten wij als mens in elkaar.
En toch vraagt het wel degelijk mentale inspanningen om uit een bepaald ervarings-circuit te geraken. Ik wens jou héél véél succes toe bij eender welke keuze die je maakt.
Hopelijk doe ook jij daadwerkelijk iets met hetgeen ik vanuit eigen ervaring met jou en andere lezers heb gedeeld. De beste behandeling is voor iedereen net iets anders omdat iedereen ook net iets anders ervaart.
Je zal dus jezelf goed 'moeten' leren kennen zodat ook jij experimenteergewijs kan ontdekken wat het best bij jou past.
Ga bewust op zoek naar herinneringen of uitdagingen die jou doen Glimlachen en/of die jou een fantastisch gevoel geven.
Door dit elke dag bewust te doen kom je weer op kracht en ga je het vanzelf voelen kriebelen om weer in actie te komen.
Durf er op te Vertrouwen dat je Altijd genoeg energie hebt als je mentaal op het willen ervaren van Levensvreugde gefocust bent. Ik geef je alvast een + voor deze korte maar boeiende vraag ;-) Hopelijk geeft het net genoeg mentale vonkjes opdat ook jij in staat zou zijn om de vlam der Levensvreugde weer aan te wakkeren! Het is ook jou van harte gegund!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.