Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er sterkere spierverslappers dan diazepam?

ik slik zo nu en dan diazepam voor blijvende chronische klachten van whiplash/nekwervelbeschadiging en schouderproblemen, onlangs heb ik weer een nieuwe whiplash gehad en stik ik vd pijn en werkt diazepam ook bijna niet .daarnaast gebruik ik ookal morfinepleister, zaldiar voor mijn andere chronische klachten..artrose door elleboogverbrijzeling en schouderkop is gebroken geweest.
als de pijn niet meer te houden is neem ik diazepam, maar laatste 2 weken slik ik het al iedere dag 1 of 2 stuks en heb dan geluk als ik 1 of 2 uur kan slapen na een uur op zijn beginnen de spierspanningen weer erger te worden dus is er wat sterkers?moet overigens overmorgen naar de pijnpoli huisarts doet niks , is wel handig als ik evt bij pijnpoli kan vragen om wat anders als iemand ergens goede ervaringen mee heeft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Ik ken meerdere mensen die af en toe een jointje roken als spierverslappend middel ivm spastische spieren.
Het is geen heel sterk middel zoals morfine, maar het zou goed werken en het heeft geen akelige bijwerkingen zoals morfine (geen eetlust en verstopping).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing