zijn er sterkere spierverslappers dan diazepam?
ik slik zo nu en dan diazepam voor blijvende chronische klachten van whiplash/nekwervelbeschadiging en schouderproblemen, onlangs heb ik weer een nieuwe whiplash gehad en stik ik vd pijn en werkt diazepam ook bijna niet .daarnaast gebruik ik ookal morfinepleister, zaldiar voor mijn andere chronische klachten..artrose door elleboogverbrijzeling en schouderkop is gebroken geweest.
als de pijn niet meer te houden is neem ik diazepam, maar laatste 2 weken slik ik het al iedere dag 1 of 2 stuks en heb dan geluk als ik 1 of 2 uur kan slapen na een uur op zijn beginnen de spierspanningen weer erger te worden dus is er wat sterkers?moet overigens overmorgen naar de pijnpoli huisarts doet niks , is wel handig als ik evt bij pijnpoli kan vragen om wat anders als iemand ergens goede ervaringen mee heeft
er zijn wel zwaardere tabletten maar het is de vraag od die weer samen kunnen met wat je al hebt.
op de pijnpolie kunnen ze je zeker verder helpen. geef daar ook aan dat je huisarts verder niks onderneemt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.