Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe weet ik nou of ik wormen heb?

Ik heb al een paar dagen last van mijn maag. Ik eet erg weinig (ben +/-2kg afgevallen) .Ben van tijd tot tijd erg winderig. En in mijn ontlasting zitten kleine (erg dunne) slierten die NIET bewegen.
Zijn dit wormen of iets anders.

Toegevoegd na 39 seconden:
maar ik eet weinig en krijg al na 30 min ongeveer weer honger . Dan eet ik meestal een koekje of iets dergelijks

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens naar je huisarts hiermee en vraag direct hoe je het beste kan diëten, wat jij doet is niet gezond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@crea hoezo dieten ?ik doe niet aan een dieet ofzo !! Dit komt denk ik door het eten van iets verkeerds(denk zelf aan een kapsalon).
@ Tries ik ga dinsdag naar de huisarts.
Ritsuka
11 jaar geleden
Probeer wel wat meer te eten dan alleen koekjes. soep wil vaak wel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat hoef je niet zeker te weten, bij de drogist haal je voor een paar euro een doosje en je neemt 1 pil en over 2 wk neem je er nog één. Klaar.

De kans dat jouw maagproblemen, weinig eten, honger hebben en winderigheid te maken hebben met wormpjes is overigens maar klein. Je zult denken aan een lintworm met die hongerigheid maar daar krijg je geen dunnen sliertjes van.

Bij wormpjes past een enorme jeuk, vooral 's nachts en die soorten wormpjes geven geen echte andere klachten.

Als je denkt dat die sliertjes wormpjes zijn en je hebt jeuk kun je die tabletten kopen.

Die andere klachten hebben hier niets mee te maken, als je je zorgen maakt maak je daarvoor een afspraak bij de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding