Wat zijn dit voor een bultjes/beten?
Vorige week op vakantie naar Italie. Daar veel muggenbulten gekregen (ineens overgevoelig? Kan dat?) waar ik veel last van had. Dikke schijven welke paarse plekken werden, maar ook 'gewone' muggenbulten. Die ik kapot krab. Niet goed, ik weet het..
Nu, eenmaal thuis, nog steeds veel last, ook nieuwe muggenbulten erbij. Terwijl ik geen muggen zie in huis.
Na veel zoeken online over bedbugs gelezen, hier het hele huis op onderzocht maar niks kunnen vinden. Ook lijken de beten niet echt op bedwants-beten, als ik op google zoek.
Ik heb net 5 nieuwe bulten (op beide benen) terwijl ik een legging draag en op de bank zit, en ik zie en hoor geen enkele mug! Heb de ramen goed dicht gehouden ook!
Ze zitten ook bijna alleen op benen/voeten. Raar allemaal..
Ik begin een beetje paranoia te worden, alles kriebelt.
Iemand een idee wat dit allemaal kan zijn? Dochter heeft nergens last van, alleen ik.
Waarschijnlijk zijn het 'gewoon' muggen.. Maar ik ben zo ontzettend bang voor die bedwantsen!
Net 3 hele kleine beestjes gevonden, op verschillende plekken in huis (nog geen 2 mm groot) met voelsprietjes en een bruinig achterlijfje (wat rondvormig, maar niet plat) Dat lijken me geen bedwantsen?
Volgens mij had ik die wel vaker af en toe in huis.. Wie weet wat dat zijn? De beten vind ik ook niet zo bedwants-kenmerkend..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.