Hoe kom ik van deze langdurige hevige buikpijn af?
Ik heb nu al 3 dagen echt erge buikpijn, ik slaap elke nacht misschien 3 tot 4 uurtjes. Ik ben uitgeput en heb echt pijn. Mijn moeder denkt dat ik mij aanstel, dus huisarts is geen optie. Het is geen menstruatiepijn, het voelt een beetje als hongerpijn, maar dan10 maal erger.. Ik hoop dat iemand een antwoord hierop heeft. Ibunprofen en paracetamol helpen ook niet
Je eet ook wel weinig groente, fruit en eiwitten.
En ik zou inderdaad proberen te werken aan ontbijten, wel belangrijk hoor.
Mijn broer had dezelfde klachten ook vorige week,het schijnt te heersen.
Hij had ook echt veel pijn,weinig eetlust en kon er niet van slapen.
Maar ja,niemand kan er hier echt wat van zeggen,toch maar naar de huisarts lijkt me.
Wel genoeg drinken hoor,dat is echt belangrijk.
Ik heb dat ook bloedarmoede en ik krijg ze van de huisarts.
Je kan ze ook wel zelf kopen bij de apotheek trouwens.
Buikpijn heeft trouwens niks te maken met bloedarmoede.
Hij kon al 5 dagen bijna niks weg krijgen,hij dronk wel veel (groene)thee en vruchtensap en sinds gisteren gaat het weer een stuk beter.
Nou sterkte hoor,hopelijk gaat het met jou ook snel beter! Mijn broer onbijt trouwens ook nooit,dat krijgt hij echt niet weg zegt hij,en daar heeft hij verder nooit last van.
Als je bijna niet naar de wc kan(constipatie) kan je ook heel erge buikpijn krijgen,en dan helpen pijnstillers soms ook niet.
Maar als het niet overgaat gwn naar de huisarts hoor daar hoeft je moeder niks van te weten,wel vervelend dat ze je niet gelooft.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.