moet ik naar de docter voor kotsen na keelpijn?
dus ik denk dat ik de griep heb of koorts mijn temperatuur wisselt altijd af van 38.6-37.4 en mijn keel is ontzettend droog en het doet nog redelijk pijn als ik moet kuchen of hoesten, ik kan niet een eens diep ademhalen...duss... ja mijn keel is droog maar als ik hoest komt er toch wat slijm naar boven maar ik slik dat gewoon terug in, snachts kon ik niet slapen omdat ik heel de nacht moest hoesten maar ik durfde niet hemaal op te staan omdat ik het gevoel had dat ik moest overgeven. Nu heb ik juist moeten overgeven omdat ik heel de tijd moest kuchen en dat was wel ff shokeren want ik kon paar seconden bijna niet ademen omdat er dus zoveel slijm in mijn keel zat, dus ik gaf over (niet echt veel en was toch maar waterig) en mijn slijm (de slijm die ik dus waarschijnlijk heel de tijd inslikte) was ook weg maar nu is mijn keel een woestijn en het voelt hard en opgezwollen aan. wat moet ik doen??? want de trukjes met honing en een opgerolde theezak of gorgelen met zout water helpt dus NIET! moet ik nu naar de huisarts gaan of gewoon naar de apotheek?? het doet ongelofelijk veel pijn ik kan nu bijna niet meer slikken HELP!!!!
(ik neem dafalgans en neurofens maar dat helpt dus niet en je moet weten dit de 1e keer is dat het ZO erg is) HEEELLPPP ALSTUBLIEFT IK KAN DIT NIET MEER UITSTAAN!! :( :( :'( :'(
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.