Wat betekend mijn buikpijn en waarom ben ik zoooooo moe?
1.5 week geleden werd ik niet lekker. Niet ziek, geen griep maar gewoon niet lekker. De nacht daarop kreeg ik buikpijn. In het begin was het een gevoel alsof ik mijn plas al een tijdje inhield, maar later werd het steeds erger.
Snachts lag ik er wakker van en de volgende ochtend kon ik niet eens meer rechtop lopen.
Omdat de klachten wezen naar een blinde darm ontsteking moest ik langskomen op de eerste hulp ( het was zondag ochtend) bij indrukken en vooral het daarna loslaten deed heel erg pijn. Vooral rechts onder.
Maar ik had geen koorts en was niet misselijk.
Mijn bloed gaf geen infectie aan en de echo liet niets zien behalve wat vocht in mijn buik
De volgende ochtend moest ik langs de gynaecoloog. Op de echo was daar ook niets te zien en bij weer bloedprikken was de ontsteking iets hoger maar niet verontrustend.
De dag daarna is de heftigste buikpijn overgegaan.
Nu anderhalve week later is die buikpijn waar ik voor heen ging nog steeds weg maar heel andere klachten waar het de avond daarvoor mee begon zijn nog steeds aanwezig.
Lichte hoofdpijn, buikkrampen, net of ik ongesteld ben,maagpijn,rugpijn rechts in het midden. Bijna de hele dag erg duizelig en licht in het hoofd, en als ik dan wat eet word ik vaak misselijk.
En sinds een paar maanden sport ik dat ging altijd erg lekker maar nu haal ik het eind van de les niet meer dan ben ik uitgeput en duizelig.
Ik heb ook een lichte bloeding gehad tijdens mijn eisprong.
Ik ben niet zwanger (dat is daarvoor getest.)
Ook heb ik een prikkelbare darm en voedselovergevoeligheid voor tarwe en zetmeel maar deze klachten hebben daar niets mee te maken die klachten die bij mijn allergie horen herken ik uit duizenden.
Wel ben ik inmiddels flink ongesteld geworden. Terwijl ik dat 14 dagen geleden nog ben geweest ook niet minder ofzo. En ik heb altijd een hele mooie cyclus van 28 dagen.
Ik ben 38 jaar oud en heb 3 kinderen i, ben al 9 jaar van de pil af en mijn man is gesteriliseerd dus zwangerschap is ook uitgesloten
Mijn urine is overigens ook getest.
Ik heb uitstrijkjes gemaakt, bloed geprikt en binnen en buiten echo's gehad. Alles was goed
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.