Pijn in de rug en nek, met uitstraling/duizeligheid. Wie weet wat dit is?
Ik heb de laatste maanden veel last van de rug. In april van 2012 veel last van stijve spieren, in de zomer van 2012 heb ik me laten behandelen door de fysiotherapeut maar dit had weinig nut. Hij zegt wel dat ik een probleem heb in mijn nek en een probleem heb in mijn onderrug. Daar zit het ook allemaal behoorlijk vast. Midden december kwam ik niet meer uit bed. Had veel pijn. Tintelingen en was heel erg misselijk, tot braken toe. Ik ben toen bij de huisarts geweest en deze heeft me diclofenac (en maagbescherming) tegen de pijn gegeven. Dit werkte wel goed. Tussen half december en 4 januari heb ik nog gewerkt (gezondheidszorg, verpleegkundige). Met momenten voelde ik mijn linker been tintelen of het was doof, hetzelfde geldt voor mijn linker arm. Het was dan na even rusten weer weg, maar te lang in dezelfde houding staan of zitten kan ik ook weer niet. Dan ga ik ook weer last krijgen van de onderrug en het stijve gevoel, met name in de been.
Afgelopen weekend had ik meer last van de rug. Werd gauw misselijk. Die misselijkheid is dan heel even heel heftig en na een minuutje of 20 ept het dan vaak wel weer weg. Ook had ik het weekend momenten dat ik last had met lopen (mank, voorover lopen) en lang opstaan op een plek of lang zitten op een plek kan ik absoluut niet. Zondag op de SEH belandt, men dacht aan een acute afknelling ivm verlamming van been/pijn/dood gevoel. Was niet t geval. 18 jan neuroloog en mri onderzoek.
Wie weet wat dit kan zijn?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.