Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

scherpe pijn net onder lies en binnenkant been na fitness en paardrijden,wat te doen???

Ik doe zo,n 3x p.w. fitness,flinke krachttraining en wat cardio,daarbij rijd ik 2x p.w paard.
Sinds een aantal maanden erg pijnlijke pijnscheuten tijdens het paarrijden na ong.3 kwartier.
2 dagen geleden wezen sporten,doe veel krachtoefeningen benen,en sinds gister constante zeer hevige scherpe pijn in me lies en gister kon ik echt niet lopen zonder nog meer pijn.
vandaag wat minder maar nog steeds pijn en zodra ik me been verplaats hevige pijn net onder de lies en binnen been.
Ik loop ook met een liesbreuk rond maar heb daar meestal geen last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Zoals je het beschrijft, zou ik eigenlijk niet denken aan een liesbreuk, maar dat je nogal een pittige training hebt gehad van de spier aan de binnenkant van je benen: de adductoren, die je ook bij het paardrijden gebruikt om je benen te klemmen.

Zie ook de bron, mogelijk dat die spieren de pijn die zo scherp is, maar ook echt voelt bij het lopen (is normaal bij overbelasting van de adductoren) etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar dokter is beter dan vragen op sites en je blijft er niet mee zitten .. en je weet meteen of het gewoon over gaat of niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing