Is het normaal om te trillen (tijdens?) na het flauwvallen?
Het trillen is niet van te voren, maar er na.
14.8K
14.8K keer bekeken
Ritsuka
12 jaar geleden
het trillen komt door gebrek aan energie en voedingsstoffen. Val je vaker flauw?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het was de eerste keer in heel mijn leven. En toen ik lichter in gewicht zat had ik het niet, dus ik vond het wel raar. En ik weet dat het flauwvallen erbij kan horen, maar ik had nog nooit gehoord over trillen.
Ritsuka
12 jaar geleden
of je flauwvalt heeft niets met je gewicht te maken, eerder met o.a. je bloeddruk en of je wel genoeg hebt gegeten op een dag.
Wanneer viel je flauw? hoe lang was het geleden dat je wat at? voelde je het aankomen of was je onverwachts weg?
Wanneer viel je flauw? hoe lang was het geleden dat je wat at? voelde je het aankomen of was je onverwachts weg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was vanochtend rond 11 uur, en ik had gewoon die avond ervoor nog avondgegeten om 6 uur. En ik voelde het wel aankomen ja, daarom hield ik mij ergens aan vast. En meestal is het dan alleen even zwart voor mijn ogen en daarna trekt het langzaam bij ofzo. Maar nu viel ik dus even weg en op de grond.
Ritsuka
12 jaar geleden
Tsja, je laatste maaltijd was dus iets van 17 uur geleden. Dan zijn je reserves wel een beetje op ja, vind je het gek dat je dan flauwvalt of zwarte vlekken krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flauwvallen,trillen heel herkenbaar voor mij,helaas.
Ik heb een periode gehad dat ik dit elke dag had.
Nu nog wel een paar keer per week.
Dan daalt je bloedsuikerspiegel.
En dan krijg je dit soort klachten.
Ik zie dan ook vaak sterretjes en ik ga zweten en krijg het benauwd.
Het klopt wat Cryofiel zegt:het is een soort hypo(dat zeiden mijn behandelaars ook)
Ik probeer dan toch wat te eten,een beschuitje of bakje yoghurt.
Ik hoop dat het een beetje gaat met je nu.
Probeer iedere dag in ieder geval wat gezonde dingen te eten,en misschien multivitamine en ijzertabletten erbij,ik doe dat zelf ook.
Ik kom niet aan(dat kan ik nu echt niet),maar ik val nu ook niet meer af.
En dat is nu ff het belangrijkste,want ik heb nog steeds groot ondergewicht.
Pff,wat een ellende hè?
Ik heb een periode gehad dat ik dit elke dag had.
Nu nog wel een paar keer per week.
Dan daalt je bloedsuikerspiegel.
En dan krijg je dit soort klachten.
Ik zie dan ook vaak sterretjes en ik ga zweten en krijg het benauwd.
Het klopt wat Cryofiel zegt:het is een soort hypo(dat zeiden mijn behandelaars ook)
Ik probeer dan toch wat te eten,een beschuitje of bakje yoghurt.
Ik hoop dat het een beetje gaat met je nu.
Probeer iedere dag in ieder geval wat gezonde dingen te eten,en misschien multivitamine en ijzertabletten erbij,ik doe dat zelf ook.
Ik kom niet aan(dat kan ik nu echt niet),maar ik val nu ook niet meer af.
En dat is nu ff het belangrijkste,want ik heb nog steeds groot ondergewicht.
Pff,wat een ellende hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet na 17 uur toch wel iets eten ,Ik denk dat je bloedsuiker erg laag was,door gebrek aan glucose! en s morgens een ontbijtje he1 plak ontbijtkoek ,of een appel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het zo lees heb je een eetprobleem en flauwvallen is een zeer duidelijk signaal van je lichaam dat je ziekt bent.
Dit is de laatste keer voor mij dat ik op zulke berichtjes van jou ga reageren, tenzij je hulp wilt maar niet weet hoe je dat moet krijgen. Dan ben ik natuurlijk bereid om je te helpen.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al hulp. En dan daarbij verplicht ik niemand om te reageren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.