Al jaren heb ik last van trillende oogleden en neusvleugels, nu breid dit zich uit over mijn hele lichaam, wat kan dit zijn? ps, ik slaap voldoende.
In 2007 heb ik een pijnblokker gehad in mijn rug omdat ik na een rugoperatie nog veel pijn had, vlak na deze prik kreeg ik een ernstige vorm van gordelroos op mijn linker borst en schouder alsmede linkerrarm. Sindsdien heb ik last van trillende oogleden en kom er niet vanaf, doktoren weten niet zo gauw een oplossing, maar sinds begin dit jaar breide de trillen zich uit naar alle lichaamsdelen en vooral ik mijn borst en schouders zijn dit hevige schokken alsover er een stroom doorheen gaat (vergelijkbaar met schokken van een stensapperaat). Het gevoel in mijn linkerborst en schouder en bovenarm is helemaal weg alleen jeuk komt nog voor en als ik krab aan mijn borstkant dan voel ik het in mijn schouder. Ik denk dat mijn zenuwstelsen in de war is maar mijn leven lijd er momenteel heel erg onder. De trillingen gaan niet weg, ook niet als ik net wakker ben. Ik heb een bril aangeschaft met de goede sterkte, ook dat helpt niet. ik zit hooguit een uurtje per dag achter de computer en heb een relax baantje dus dat kan het niet zijn, wel weet ik dat ik er bloedchagrijnig van word en mijn stemming er door word beinvloed.
Succes
Gonna
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.