Wat is een effectief en snel laxeermiddel?
Volgende week ga ik op vakantie. Dan kan ik zeker weten weer 3 dagen achter elkaar niet poepen omdat ik moet wennen aan een vreemd toilet. Dan voel ik me erg slecht en opgeblazen met buikpijn. Let op; ik bedoel dus een laxeermiddel dat binnen een half uur tot een uur werkt!!! Een snel werkend middel dus. Heeft iemand een idee? Dus geen Dulcolax, Wapiti, een klysma ook niet! Een klysma maakt maar een klein deel van je darmen leeg. Ik bedoel dus iets om in te nemen dat vlotjes werkt. Iemand een idee en ervaring ermee?
Wat kan helpen: voldoende vezels en voldoende vocht, dan gaat het 'technisch' in elk geval allemaal goed.
Je zoekt blijkbaar geen echte oplossing voor je probleem, maar een pilletje. Op naar de huisarts dus, huismiddeltjes en permanente oplossingen interesseren je blijkbaar niet.
Willen jullie alsjeblieft afraden om een snel laxeermiddel te gebruiken? Nee! Die vraag stelde Dirkje niet Amadea. Dirkje krijgt veel antwoorden en reacties die ver afwijken van de gestelde vraag. Heeft Dirkje daar iets aan? Nee, daar heeft Dirkje niets aan. Punt. Ga voor meer informatie naar www.slechtantwoord.nl
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.