Plots pijn in de linkerzijde van mijn onderrug, trekt naar mijn heup, wat kan dat zijn?
Sinds gisterenavond heb ik plots pijn in de linkerzijde van mijn onderrug. Het was zo erg dat ik niet meer recht kon uit mijn bed.
terwijl het enige wat ik gisteren gedaan had is de vensters van mijn achterdeur gepoetst (was wel vrij zwaar werk door verfresten e.d. die de vorige eigenaar erop had laten zitten). Maar niet echt fysiek zwaar dus. Toen ik met het werk stopte, begon de pijn al op te zetten. Ik heb me toen een bad genomen, maar dat hielp niet. Ingesmeerd met tijgerbalsem, geen effect. Twee ibuprofen genomen, ook geen effect.
Deze ochtend was het veel beter, maar nu schiet het er weer in. Wat kan dat zijn? Moet ik rusten of juist verder bewegen om de spieren warm te houden of zoiets?
Toegevoegd na 3 minuten:
de pijn is het ergst aan de linkerzijde van mijn staartbeen, in die spier daarboven en aan mijn heupspieren. mijn staartbeen zelf doet geen pijn. Als ik op de zere plek duw trekt het helemaal naar voren naar mijn lies.