Eergisteren is mijn kat perongelijk met zijn nagel in mijn oog gekomen, wat nu?
Die avond was ik er ook beroerd van geworden, ik werd er bleekjes van, nu kan je goed zien dat het de aderen heeft aangeraakt alleen ik wil er niet mee naar de dokter want die geeft me toch het verkeerde advies. Alvast bedankt.
Ik zou zelf een druppel secondelijm in mijn oog doen om het gat te repareren.
maar nog even mijn niet al te overbodige originele advies: ga naar de huisarts, want een nagel in je oog is heel ernstig maar als je wilt dat door allerlei ontstekingen je hele gezichtsvermogen aan dat oog weggaat, vooral op GV blijven hangen en niet naar de huisarts gaan :)
van de ene kant lach ik me bijna incontinent puur van de creatieve oplossinggen, maar erg aardig en begripvol zijn ze eigenlijk niet. @bubbeltje? hoe weet jij dat je huisarts hier niets aan doet? en hoe is het nu met je oog? weet niet of je kat dit vaker doet?
de nagels gebruiken is kat eigen, maar ze kunnen ze zich een keer (ook per ongeluk!!) iemand hiermee bezeren. wellicht kan de scherpste puntjes eraf knippen. (wel met speciaal tangetje hiervoor tegen het splijten/beschadigen van de nagel) merkt ie niets van verder, het gaat echt maar om een paar mm die schade kunnen aanrichten. wel regelmatig doen, want de 'monsters' doen er alles aan om de boel vlijmscherp te houden ;-) hoop dat je nog wel even blij met je kat bent als voorheen? ;-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.