Waarom word mijn lichaam zo zwaar-aanvoelend/vermoeid?
Ik heb de opleiding eerste verkoper afgerond en heb veer stage gelopen e.d. maar toen merkte ik al wat vermoeidheid in de benen...
Nu een 1á2 jaar wat ander werk te hebben gedaan wil ik graag toch weer in een winkel werken; maar de vermoeidheid en het zwaar/vol aanvoelen van mijn ledenmaten lijkt toegenomen.
Ik hoef niet eens te masseren om het los te maken, maar gewoon in de spiermassa knijpen of met een krachtige hand van de ene kant van een ledemaat/spierbundel duwen is al meer dan genoeg om het heel erg fijn te laten voelen, het voelt zo opluchtend; alsof er weer bloed doorheen gaat, terwijl dat er al ging =P
(niet dat ik zoveel spieren heb; maar ik probeer een duidelijke omschrijving te geven ^^ )
Naast mijn benen merk ik het op dat het in mijn hele lijf zo voelt behalve in mijn hoofd en het allermeest in m'n onderbenen.
Met de huisarts lukt het niet om een consult te krijgen; maar ik wil wel snel aan de slag om te solliciteren.
Alle antwoorden zijn welkom,
met of zonder goede bronnen e.d.
Meer informatie vragen kan bij reacties.
Toegevoegd na 11 uur:
Ik ben een man 22 jaar
Met een BMI die zo goed als in het midden van het groene gedeelte staat.
Geen overgewicht, geen ondergewicht.
Laat nooit de kans liggen voor een beetje lichaamsbeweging ik loop, longboard en fiets overal naar toe binnen een straal van 15 km
(ook omdat ik te gierig ben om geld voor de OV uit te geven wanneer dat niet hoeft xD )
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.