regelmatig kortdurende ontsteking van pezen en/of spieren. wat kan dit zijn?
regelmatig heb ik last van wat de huisarts noemt: ontsteking.
de ene keer een tussenribspier, dan de carpaal tunnel, onlangs de spiertjes en pezen tussen de middenhandsbeentjes en handwortelbeentjes, dan weer in mijn schouder, of de pezen in mijn voet.
de huisarts stelt ook een ontsteking vast: rood, dik, warm, verlies van kracht, beperkte beweeglijkheid, en pijn.
krijg er steeds een pijnstillende ontstekingsremmer voor, maar zonder medicatie (neem het liefst zo min mogelijk als het ff kan) verdwijnt het over het algemeen binnen 2 -3 dagen, en soms zelfs in 24 uur.
dmv herhaaldelijk bloedonderzoek zijn er geen afwijkende waarden te vinden!
wat kan het zijn?
Toegevoegd na 8 minuten:
p.s. ff eter aanvullende info:
de medicatie die ik steeds krijg is Diclofenac natrium 3x dgs 1 tab.
verder heb ik scoliose en chronische chondropathie van de patella door een beenlengte verschil van 1 cm (wat men te laat heeft ontdekt dus sta wat uit het lood) ;-)
Kijk, als de medische stand hier geen afdoende antwoord op kan geven, wie ben ik dan, ondanks dat ik bijna alles weet, dat wel zou kunnen?
Voortreffelijke vraag overigens!
..wie ben ik dan, ondanks dat ik bijna alles weet... :)))) Herr Moolkeesje, het is bekend dat een arts iets simpels over het hoofd zien.
Wie ben ik dan om te denken dat artsen, en mijn arts, het altijd bij het rechte eind heeft?
Het is ook (maar) een mens tenslotte :) Ik zoek dus zeker geen diagnose op GV.
Ook ook jouw onuitputtelijke bron aan info w.b. je zeer brede algemene kennis kan wellicht wat recht zetten.
;-))
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.