Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben door iets boven mijn oog geprikt en heb nu een bult. Moet ik het laten rusten of moet ik er wat aan doen, en wat dan?

Gisteravond ben ik door iets boven mijn oog geprikt (weet niet wat) en als gevolg daarvan kreeg ik een bult, dat vond ik nog niet zo erg, maar toen ik vandaag wakker werd stonden mijn ogen heel raar het leek net of ik scheel was. wat moet ik hier aan doen of moet ik het laten rusten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de bult inmiddels minder? Je zegt dat je ogen raar staan,bedoel je echt allebei je ogen of alleen die waar je geprikt bent?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de bult er nog zit, kan het ook zijn dat de bult je oog iets dichtdrukt en het daardoor lijkt of je raar kijkt. Als je ogen, dus echt je Iris en pupil een rare stand hebben, dus afzakken naar een hoek bv en je zicht anders is dan normaal zou ik even bij de ha langs gaan. Anders je lichaam de tijd gunnen om de bult te laten genezen en eventueel wat koelen of smeren met een middeltje tegen insectebeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zakjes kamillethee kopen, in lauwwarm water even natmaken en dan het zakje op je ooglid leggen waar de bult zit, werkt kalmerend en herstellend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding