Hoe kom je van een pijnlijke bult in de lies af?
eerst had ik een bult aan de binnenkant van mijn rechterbovenbeen en nu is de bult uitgestrekt naar mijn lies. het is hard en erg pijnlijk. Zitten gaat nog wel. maar lopen is echt een hel!
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
eerst had ik een bult aan de binnenkant van mijn rechterbovenbeen en nu is de bult uitgestrekt naar mijn lies. het is hard en erg pijnlijk. Zitten gaat nog wel. maar lopen is echt een hel!